2 Eylül 2012 Pazar

Nazar boncuklu bileklik.

Çok kıymetli 15M otobüsü gelmeyince KÇ' ye bindik bayan Aksoy'la..
Herşey yolunda giderken ayaktaki sarışın dikkatimi çekti. Şerefsiz pekte yakışıklıydı. Döndüm bayan Aksoy'a hey şu tepemizde ki çocuğa bakarmısın dedim. Kafasini kaldırdığı gibi indirdi. O da cok begenmis olacak ki gozlerini pörtletti. İkinci kez bakmaya kalkıştığımda, keske bakmaz olaydım kolundaki nazar boncuklu bilekligini gördüm ve bayan Aksoy'a dönüp "bence bunlar gay neden diye bi sor" bayan Aksoy "sormak zorudayim" dedi. Once bi durdum sonra " sor bi sor" bayan Aksoy "neden" ve ben "kolunda ki nazar boncugu bilekliğine de bakarmısın bide sırayla dizili" oldu mu simdi gül gibi cocuk cokta yakışıklı zaten tüm yakışıklı erkekler gay bence o yuzden sakata gelmeyin kizlar yüzüne bakılmaklık olsun yeter. Alın takın kolunuza gezin. Riske girmeye gerek yok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder