17 Ekim 2012 Çarşamba

Affetmem seni.

     Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk almadık zamanlarda..
Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorunum.. Biraz kırgın.. Birazda kirletti sensizlik beni. Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama "iyiyimler" yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Ara sıra geliryorsun aklıma, banane diyorum benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna ? Vaz mı geçiyorum varlığından ? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem ? İnan o zaman hayatım boyunca affetmem seni...
                                               Özdmr Asf.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder